Var uppe med tuppen

Idag var jag verkligen uppe med tuppen, vid tjugo i sju var jag uppe.
Pappa hjälpte olle att dra igång bilen och sen åkte vi till torsby.
Jag och syrran gick av hos farmor, så är här nu. 
Syrran är och fixar pass till londonresan nu, sen ska jag iväg på körlektion.

Så har varit en lugn förmiddag,
har fikat lite nyss med bullar och grejer.



 

Vad mer ska jag göra idag:

  • Körlektion
  • Köpa present till mamma
  • Kolla in bokrean i torsby
  • Kanske träffa kusinerna
  • Köpa hårfärg med mamma
  • Innebandyträning
  • Mamma ska hjälpa mig att färga håret


 

Ska vara kvar här hos farmor fram till träningen,
fast har lite att göra under dagen.
Är alltid så lugnt och skönt att vara här,
och såklart trevligt, farmor är en riktigt stålfarmor (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0