En grymt trött elli

Just nu är det en grymt trött elli som sitter och skriver. Sitter och kollar på top model, fast är paus nu. Har pluggat en hel del på arbetsmiljön, men är hur mycket sidor som helst och provet är imorrn. Har bara mig själv att skylla, kunde faktiskt ha börjat tidigare. Fast jag skjuter alltid upp saker, får helt enkelt läsa mer sen.

Fast går nog ändå och lägger mig hyfsat tidigt!

Inköpslista för imorrn:

ansiktsrengöring
nattcreme till ansiktet


behöver även ett nytt puder, eftersom mitt har krossats. Fast det ska jag köpa hos olles mamma. Sen håller min foundation och mascara på att ta slut också. Är det inte typiskt att allt ska ta slut samtidigt?
Fast får hålla tummarna för att mascaran och foundation räcker ett tag till.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Allting tar alltid slut samtidigt bara för att retas! :)



Psst, om du vill vinna en gossip girl-inspererad design. Då kan du kolla in på min blogg :)

2009-01-28 @ 20:51:16
URL: http://thisafternoon.blogg.se/
Postat av: Evelina

Okej :) om vi inte går upp kasnke vi möts i 3an nästa år då =)

2009-01-28 @ 21:32:14
URL: http://evelinagustaafsson.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0