Fullspäckad men riktigt nice vecka

Har blivit lite dåligt med uppdateringar i bloggen de senaste dagarna, men de är för jag verkligen verkligen haft full upp. Hänt mkt kul!

Fick bästaste presenterna när jag fyllde år, tack alla! Kunde inte bli bättre :)!

Är så himla glad för olles skull, att han äntligen fick ta körkortet. Som han väntat på det :)

Idag har jag haft sista praktikdagen innan jullovet. Hämtade min innebandyklubba och mina inomhusskor hos olle.
Vid halv sju kom det släkt och firade mig, Så de sista har jämt åkt nu. Riktigt nice kväll :)

Min morgondag är fullspäckad den också. Vid kvart över nio går bussen till innebandymatchen, som är i degerfors. Låångt bort ><. Sen kommer vi typ komma hem efter 5 ngn gång och ja efter klockan sex ska laget stå i garderoben på julbordet i torsby, Så ska gå av hos virran och fixa till oss snabbt. Sen så ska vi stå där till typ 1-2 på natten.

Kommentarer
Postat av: Johannis

vad fick du för något? (A) :)

2008-12-12 @ 22:29:26
URL: http://onlyyoou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0