Söndag-måndag

Var ju en sväng till karlstad igår. Trevlig dag med hela familjen (:! Åt jättegod nachos på "bakfickan". Utnyttjade mitt presentkort på ikea också.

Det här fick jag med mig hem:

* Jättesnygg scarf
* Svart tunika
* Blått smalt skärp

Från ikea:

* Snygg tavla med eiffeltornet
* Nytt bäddset till sängen (var tvungen, det var grönt och skitsnyggt (: )


Åkte till olle igår kväll när vi kom hem. Jag och olle kikade på några avsnitt av one tree hill, fick boxen av honom i julklapp(: . Den serien är sjukt bra alltså! Åt massor med choklad också.


Idag har vi fixat lite ärenden inne i torsby. Fikat med te och after eight hemma hos hans mamma. Sen kom pappa och hämtade oss vid halv fyra typ. Jag har röjt undan lite i mitt rum sen vi kom hit, såg ut som ett bombnedslag ^^. Olle har varit jättegullig och hjälpt mig att fixa iordning med tavlan.

Nu ska vi strax krypa ner under täcket och se på one tree hill, och äta lite glass förståss! Just ja, ska beställa biljetterna till sthlm nu också, blir borta lördag-onsdag :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0