Tror att john blund har hälsat på hos mig

Blev akut trött, ögonen går typ ihop. Så ja, ska väl strax sova. Moster och ricky åker imorrn, så de är här inne nu. Blir en sväng till karlstad imorrn med, fast ska väl inte direkt handla ngt, kanske ngt till nyår. Förövrigt vet jag inte ens vad jag ska hitta på med då, har inte lust med branäs iaf. Måste spara mina pengar lite, för har lite planer framöver. Jag & olle har nämligen pratat på att dra till sthlm nästa vecka några dar, längtar redan! Det är så himla mysigt att åka tsm, promenader i stan, fika på mysiga caféer, shoppa och bara allmänt må underbart gott. Får se om vi tar bil eller buss ner!


Nu har jag något att se fram emot, längtar som en tok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0