smile

Hallå!

Japp dagen har gått fort! Fick sova några timmar extra idag för hade sovmorgon. Kort dag i skolan sen bar det av till farmor. Var ute och gick, var nere och tände ljuset som slocknat nere hos farfar och sen blev det en liten promenad. Köpten mig en duschcreme och bodylotion från Ldb också på coop. Med aloevera & sånt så hoppas jag blir mjuk nurå.
Fikade med supergod äppelpaj sen, bra eftermiddag.

När jag kommit hem drog jag till virran några timmar. Pratade en massa och gjorde lite natur. Riktigt nice! Fick se på en eventuell på lägenhet som anna hittat idag, och den verka nice.

Har lite planer för imorrn men tar vi inte nu.

take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0