work work

jobbat drygt åtta timmar idag, kan säga att man blir ganska trött på siffror framåt eftermiddagen, men ska inte klaga är nöjd bara jag får jobba & tjäna lite egna pengar :)

kikade på bonde ikväll, olle ringde också så då blev jag genast glad. fast pratade bara några min för kosta väl drygt 5kr/min för honom. han är bästigast :)!  fick ett sms av honom imorse där de stod att de va supervarmt & att de skulle till poolen, och i mitt svar tillbaka blev de motsatta, typ haha här snöar det xD.  så typsikt, är jätteavis!

ännu ett rörigt inlägg men ja, trodde jag skulle ha mycket ork för bloggen under lovet, men hittills har jag knappt haft tid, inte så jättemkt motivation heller om jag ska vara ärlig. men det kommer väl.

imorrn jobb och hockey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0