Ett litet uppehåll

Har haft ganska mycket för mig. Har inte haft orken heller att skriva, har prioriterat bort bloggen ett tag. Får se om jag orkar ta tag i det mer nu.


Vädret har ju varit lovely under veckan, i onsdags kväll var jag och olle ute och gick i tjocktröjor. Vadå vårtecken när man inte behöver ha jacka, är så ljust ute på kvällarna nu också sen man vred fram klockan. Har även plockat fram min väst, den användes flitigt igår.

Fredagen spenderade jag i torsby hos olle, det blev hembakad pizza och sen hockey och massa godis. Lördagen var vi uppe ganska tidigt, olle åkte till fensbol och firade sin kusin och farmor hämtade mig vid elva. Så vi rände runt på torsby och kollade på kläder och handlade lite mat. Sen åkte vi hem till stöpa, satte mig direkt ute i solen och läste det nya numret av VR . Mamma hade gjort jättegod mat, efter maten gick jag, mamma, pappa och farmor ut på en timmas promenix. Såklart blev det kaffe när vi kom tillbaka, och jag intog plats ute på altanen i solen.

Olle kom hit under eftermiddagen. Bilderna från syrrans londonresa kollades det på, och så blev det en massa prat. Började faktiskt att måla påskbrev också, det är ju hur mysigt som helst. Får ju inte glömma att säga att vi kollade på robinson också, har alltid gillat det programmet. Kollade även på jag vet vad du gjorde förra lördagen, det är också bra faktiskt, trodde inte det men. Det var en kanonlördag helt enkelt!

Idag så har jag och olle varit duktiga och tvättat hans bil och våran volvo, så dom blev så fina så. Dagen har gått superfort, olle åkte hem vid halv fyra. Sitter och kollar på hockeyn nu, ser ju bra ut nu iaf 2-0 till färjestad.

Kvällen kommer bestå av skolarbete och så ska jag kika på wipe out. Ska sova tidigt, för börjar sju imorrn.

Nej nu ska jag fortsätta kolla på hockeyn, tredje perioden började nyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0