Har åkt massa buss!

Idag bar det av till årjäng för innebandymatch, var väl ca 15 mil enkel resa så hela dagen gick i princip. Matchen slutade 2-2 och det är helt okej :) Har dragit på mig en förkylning igen, så ikväll blir det lugnt. Ska kolla på robinson och slå in lite julklappar!

Gårdagen var kanon :)! Olle kom hit runt nio på morgonen, så åkte vi till sunne till klockan tio för då skulle jag till tandis! Gick fort och bra, så mötte upp Olle för att leta lite julklappar. Blev sunne istället för Karlstad för väglaget var väl inte det bästa och lika skönt var det :) Så gick runt i massa butiker, mysigt! Köpte med oss mat hem, mums! Här hemma tog vi det bara lugnt, kollade på tv, badade bubbelbad, käkade mysmat med familjen på kvällen, såg bonde, invigde mina latteprylar och kollade på sunes jul. Håkan är ju så jäkla rolig alltså haha..

Bjussar på en låt:

Donkeyboy - Ambitions


Kommentarer
Postat av: hejanwn

haha ja :)

2009-12-19 @ 18:19:09
URL: http://hejannw.blogg.se/
Postat av: Mia

Yes jag hade flest rätt på provet och vann en backspegel till bilen, som man har på passagerarsidan så de ser vart jag har blicken ;)

2009-12-19 @ 18:21:59
URL: http://miizing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0