Det tog hela dagen!

Idag har jag, veronica och anna varit riktigt duktiga och städat lägenheten. Blev skitbra, är riktigt nöjd. Soffan blev uppställd, och även lite andra saker som badrumsmattor och saker i köket. Fast det var ett riktigt jobb att få den ren, var riktigt äckligt innan. Har även bestämt att mitt tv-spel ska få följa med ner och veronicas biljardbord. Ska ju ner på söndag igen med massa saker!


Det tog i princip hela dagen, kom inte hem förrän halv sju. Så nu är mamma, pappa och olle på väg hem med kinamat. Ska bli jättemumsigt (:, har inte ätit ngt sen donken i karlstad vid tolv typ. Nyttig dag haha, eller ja hela helgen kommer bli onyttig.  Tråkigt nog har min hals börjat göra ont, typiskt eftersom sista seriematchen är imorrn. Och vinner vi den, så är vi nog seriesegrare, och det ska firas med mat med  laget och sen utgång. Men jag får kurera mig ikväll (: !

Kvällens outfit blir:
 mjukisbyxor
t-shirt
tofflor

gött med myskläder (:





Den här snyggingen är på  väg till mig (:


Kommentarer
Postat av: Elena

Ja, man ska alltid försöka! Jag kommer att kontakta vinnare under lördagen. Lycka till! =)

2009-02-27 @ 21:06:45
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: emma

Åh, man blir ju nästan lite sugen att åka upp någon helg till er för att hälsa på :D

2009-03-02 @ 00:41:27
URL: http://maoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0