Packat lite till flytten

Alltså flytten till lägenheten i karlstad närmar sig med stormsteg. Om drygt en vecka flyttar vi in.
Och imorrn ska vi till lägenheten och städa och flytta in lite saker.

Känns jättekonstigt, även om det bara kommer vara under veckorna.
Fast det kommer bli säkert bli skitkul.
Egentligen skrämmer det här skiten ur mig, jag menar nu är jag typ vuxen.
Ska klara mig själv, jag var ju nyss 10 år. Okej det var ett bra tag sen, men tiden går grymt fort.
Jag hänger inte riktigt med. Det här kommer bli en grym upplevelse. 
Kommer nog ta hela dagen imorrn skulle jag tro, åker vid halv elva.
Är ganska så mkt som ska städas, just nu är den ganska ofräsch.
Men ffs bara man får städa ur den och få in lite saker blir det nog bra. 


Mamma och jag har packat ihop lite saker ikväll som ska med imorgon.
Kökssaker, kaffekoppar, bestick, gardiner, badrumsmatta osv.



Har färgat håret ikväll också, så det håller på att torka nu.
Ska bli spännande att se färgen. Ska ta och prova lite kläder strax också.
Kom ett paket på posten från ellos idag (:




En nyfärgad elli


Kommentarer
Postat av: sanna

ja det blir det allt :)

2009-02-26 @ 22:44:42
URL: http://ciaobellasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0