Syskondag

Under förmiddagen åkte jag och sofia med olle ner till sunne, olle åkte vidare till arvika. Så hade en riktig syskondag, gick i massa butiker, checkade in bokrean, åt mat och pratade. Handlade både böcker och lite kläder. Sofia fann jättemkt snygga kläder. Var kvar i sunne till cirkus halv fyra då olle hämtade upp oss. Så här hemma har vi druckit kaffe och fikat. 
Hade superkul tillsammans med syrran idag, kul när man är jämngamla och har ungefär samma intressen och smak på kläder. 


De här böckerna följde med mig hem från bokrean: 


Mina hemligheter - Sophie Kinsella  49:-








Star - Pamela Anderson   49:-





Var sugen på att köpa en massa mer böcker.
Hittade flera till jag skulle vilja ha,
kanske köper framöver.



Fick även med mig lite annat hem:

Tunna jeans, (typ som leggins) från garderob 300:-
Lila strumpbyxor från lindex 59:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0