Vinst med 12-0

Matchen mot hammarö slutade 12-0 till oss. Bra med tvåsiffrigt också, bättre målskillnad. Gjorde ett mål också, alltid lika härlig känsla när man gör mål.

Tror jag har ngn förkylning på g i kroppen, de senaste dagarna jag tränat har jag känt i halsen, med tanke på att alla här hemma varit sjuka så är det ju inte omöjligt att jag blivit smittad.

Har gjort lite inköp under veckan faktiskt, fast har inte lagt in i bloggen. Så tänkte göra det imorrn om jag får tid!

Nu ska jag strax sova, är jättetrött i kroppen. Brukar vara så efter innebandymatcher!


Kommentarer
Postat av: stina

Haha satt nyss och läste din blogg och sen såg jag att du hade kommenterat =P

Jobbar på lustgården :)

2009-02-07 @ 23:26:09
URL: http://stinaalmgrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0