17.44

Började dagen med att gymma en timme med sandra och veronica. Gick riktigt bra, vad både kul och givande. Måste säga jag fick mersmak. Hade inte nästa lektion förren 11.35 då Linda var i klassen och föreläste om kroppspråk och kommunikation, Linda var superduktig och föreläsningen var intressant, tänk hur mkt vi använder oss av kroppsspråk egentligen? Fick göra olika övningar, t ex man skulle vara två st och sitta mittemot varandra och så skulle den ena prata och den andra personen skulle inte ha ögonkontakt med den som pratade, utan hela tiden hålla blicken på annat. Alltså vad olustig man känner sig när man sitter och pratar med ngn som sitter och kollar på allt annat än en själv när man pratar.

Sista timmen var religion, hade förberett för trodde vi skulle ha våran redovisning idag. Men så visade det sig att vi inte skulle börja med dem förrän nästa vecka, ska ha redovisningarna i grupper och jag ska ha min om två veckor. Så kändes ganska onödigt att jag satt sent igårkväll och läste. Så eftersom vi var klara med vårat arbete fick vi sluta. Så jag slutade väl runt 10 över ett.

Pluggade lite inköp och varuhantering och satt och pratade med virran och ellen. Olle slutade vid tre så följde med honom hem och drack kaffe då. Är hemma nu, åkte med pappa hem. Måste väl börja plugga på prov snart, det är imorrn så skulle väl ha börjat tidigare. Dålig planering av mig, men inte så mkt jag kan göra åt nu.

Kommentarer
Postat av: Linda

sv: skönt det! Jag läser engelska b nu, det suger riktigt hårt!

2009-01-14 @ 18:14:36
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0