Dags att packa inför stockholmsresan

Ja det kanske är dags att börja packa strax. Åker ju imorrn så det känns som det är på tiden. Ska bli så himla skönt att komma iväg ett tag, bara jag & olle, dundermysigt. Har varit och fixat lite grejer idag in för resan. Handlat lite mat som ska med, baguetter och cola till bussresan och så självklart godis. Har även köpt två tidningar att ha med mig  (: 
Den här gången ska även min dator få bli med till sthlm, kan vara ganska praktiskt. Ifall man vill boka biobiljetter & sånt.
Olle har laddat ner några filmer som vi ska lägga in på datan imorrn också twilight, madagaskar 2 och ngn mer.

Åker ganska tidigt hemifrån imorrn, typ halv tio. Ska väl käka i karlstad innan vi åker med mam, pap och syrran.
Sen väntar en 4½ h lång bussresa. Längtar som en tok till imorrn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0