Lugn dag

Kvällen igår var jättemysig!
Jag & Olle tog oss en sovmorgon idag till strax efter tio. Var ute och gick på förmiddagen, jätteskönt och vara ut. Fast var väldigt halkigt! När vi kom in åt vi glass och spelade sänka skepp, sen åkte han hem strax efter 1.

Sen dess har jag pluggat natur, börjat gjort instuderingsfrågorna. Varit ute och övningskört över en timma, varit i sunne och kört så har jämt kommit hem nu. Handlade i sunne, så det blev med hallon och yougurt hem så jag kan göra smoothie, var längesen ja gjorde det så.

Mamma har lagat jättegod mat så ska strax äta. Det blir potatis, kotletter, omelett, sås, grönsaker osv, mums :)
Sen ska jag plugga mera natur! Kanske träffa ellen ikväll också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0