Nu väntar sängen

Nu tror jag minsann sängen väntar på mig, för är riktigt riktigt trött. Hade ju tänkt att skippa träningen ikväll och bara vara hemma och ta det lugnt. Men åkte upp på träningen ändå, övningskörde faktiskt både dit och hem, körde om min första bil idag. Nu efteråt kändes det onödigt att jag åkte till träningen, för var lite med folk. Ingen rolig träning helt enkelt.

Kollade handbollen nu ikväll. Sverige förlorade mot Kroatien, fast det är ju första de förlorar så de går ju vidare ändå.

Vet inte om jag ska hem imorrn efter praktiken än, det är mkt möjligt att jag blir kvar hos olle. Vi ska eventuellt gå och köpa semlor på wiener imorrn, fett och gott!

goodnight/ E.T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0