Stockholm var bäst!

Kom hem från sthlm igår. Det var verkligen bäst, bäst och ännu mera bäst. Haft det hur bra som helst, jättemysigt att jag och olle hade lägenheten. Söndagen åkte vi in till stan, var och kikade runt i lite butiker och bara strosade runt. Hittade DE perfekta jeansen på topshop också, alla jeans brukar vara toklånga åt mig. Men de här hade 30 i längd, perfekt. Köpte mig en kofta på H&M också. På kvällen lagade vi till mat och kollade på one tree hill och filmen twilight. Filmen var faktiskt riktigt riktigt bra.

Måndagen åkte vi in till stan runt 11. Gick runt och kikade en del, de hade sjukt snygga t-shirtar på salt for men, som olle kikade på fast dom var sjukt dyra också så atte. Hade riktigt snygga t-shirtar till tjejer också, men ja vi nöjde oss med att kika. Var inne till samma hårsalong som förra gången och köpte bed head produkter en till mig och en till syrran. Blev en god pizza på ett ställe på drottninggatan. Efter vi käkat mötte vi upp min moster monika för en fika. Så det blev latte, chokladboll & massa prat. Olle åkte iväg några timmar till en stridsflygsimulator, som han fick i present när han fyllde år. Så han landade tydligen i torsby, det var en riktigt cockpit (tror det heter så) och allt, verkade skithäftigt.
Under tiden shoppade jag med min moster, var supertrevligt. Fyndade toppar på bikbok och så blev det även två toppar på H&M. Tiden gick jättefort, åkte hem vid halv sex typ. Var hemma runt en timme sen åkte jag och olle till hans syster och käkade. Och kollade på en film som gick på tv:n, typ 13 snart 30 eller ngt hette den. Var bra iaf! Kom hem ganska sent, men kikade ändå på lite one tree hill, det är ju så bra (a).

Tisdag gick vi upp lite tidigare än de andra dagarna för skulla åka ut till skärholmen till media markt. På eftermiddagen mötte vi upp kicki och claes för en fika på vetekatten. Kikade runt på stan lite med olle och kicki sen. Jag & olle köpte one tree hill säsong tre tillsammans, fyndade ett par björn borg trosor också. Käkade på max innan vi åkte tillbaka. Kvällen spenderades framför one tree hill, håller på och kollar på säsong två.

Onsdag åkte vi hem. Så var hemma igen runt halv sju. Resan blev lång, men den gick fort.

Den här resan var verkligen perfekt, helt underbart. Det kan ju inte bli annat när man åker med olle (:


Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad kul med en shoppinghelg (:

2009-01-08 @ 23:21:48
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: stina

haha slängde nyss 17 par så tkr inte det är så värst mkt=P

2009-01-09 @ 21:45:25
URL: http://stinaalmgrund.blogg.se/
Postat av: A m a n d a

Vilken snygg header! :) <3

2009-01-09 @ 21:53:14
URL: http://amandisenberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

åå jag älskar max :P haft en bra dag? planer för imorgon?kram

2009-01-12 @ 18:12:01
URL: http://maddespics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0