Dags att börja blogga igen

Hej bloggen!

Det var länge sen sist. Ingen motivation eller ork.

Men nu, kanske de blir bättre. Har mer skrivsug.

Befinner mig i torsby just nu, jag och olle har gjort nonstopglass som ska ätas ikväll.
Har även snaggat olle igen, ja ni hörde rätt snaggat.
Haha det är något jag aldrig trodde jag skulle göra,
hara varit emot det i flera år.
Men faktiskt så är han riktigt snygg i det.

Olle har nyss snaggat ecke, de sitter och spelar elgitarr uppå,
och jag har ätit upp nästan all choklad. Fasen, mitt sockersug är inte att leka med alltså.

Planerna för kvällen är att åka iväg till lysvik till pärlan och få i oss lite kvällsmat,
blir smarrigt.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0