Ibizaparty och filmkväll

Yes, det har blivit en dålig uppdatering sen i fredags. Under fredagskvällen bestämdes var vi ska resa och vilken camping det förmodligen blir. Varför ska det vara 25 årsgräns på campingar? Men vi hittade en fin camping iaf, hoppas bara det finns platser kvar när vi kommer. Man kunde nämligen inte förhandsboka om man inte stannade tre dygn, får hoppas att turen är på vår sida. Blev även årets första minigolf spelande på brevika, ida & per-erik vann och jag och olle kom delad sist, hur ofta får man samma poäng? haha.

Lördagen bjödpå ibizaparty på faktoriet, var roligt fast hade hoppats på lite bättre väder. Efter faktoriet blev det nattmat hos virran, det är inte helt fel med pizza. Runt halv fyra kom jag hem igen.

Söndag, igår alltså. Tog jag min en lång sovmorgon, vet inte när jag sist sov till 12? en vädret var ju ändå tråkigt, bara regn. Städade lite och dolade här hemma. Fixade med tackkorten, känns som det var på tiden. Under eftermiddagen åkte vi till pärlan och åt mat, världens godaste caesarsallad!

Passade så bra så jag åkte med olle från pärlan när han slutade, vi köpte film på vägen hem. Komedi såklart, dumpad tror jag den hette. Bra film och bra sällskap (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0