Skumt väder

Skitskumt väder. Soligt ena minuten ösregn den andra.

Kusin emma sov hos mig inatt. Så blev massa kusinsnack och yatzispelande. Hade dock en svacka i mitt yatzispelande haha. Kollade på studentbilder och läste skvaller.

Idag blev det en promenix, utan regn. Alltid när vi ska ut och gå så regnar det, men idag tror jag vädergudarna gillade oss. Fast de ändrade sig ganska snabbt, för under eftermiddagen öste regnet ner.
Micke och Karin kom ner så det blev massa fika, sen åkte jag med upp till olle.

De planer jag och olle har för kvällen är film, förmodligen blir det bond. Det är nästan en sensation, för jag har aldrig sett en hel bondfilm. Fast olle lovade att välja en bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0