Tiden går snabbt när man är ledig

Så vad händer idag?
Jag var faktiskt uppe redan innan åtta, för olle skulle iväg och jobba.
Fast när han åkt så placerade jag mig i soffan någon timme,
kollade på första sällskapsresan filmen, när dom är på gran canaria :P

I eftermiddag är det kalas i torsby för kusinerna johanna & seb.
Ikväll ska jag med olle på grillning i fensbol.

Imorgon börjar jag jobba igen,
de 9 lediga dagarna gick fort.
Fast börjar inte förrän två.
Kommer vara full rulle nu med jobb ett tag.




Olle var snygg när han jobbade på ibizapartyt, diggar brillorna!

Kommentarer
Postat av: veronica

haha sällskapsresan :P

2009-07-22 @ 11:50:05
URL: http://verio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0