Trött efter jobbet

Är riktig trött nu! Slutat tjugo över åtta både idag och igår. Tur att jag är ledig imorgon.

Har varit hos olle sen i måndags, var en trevlig grillkväll i fensbol då. Jag jobbade igår, olle också. När jag slutade åkte jag och olle direkt till toria och köpte godis, sen bänkade vi oss framför tv:n och åt  mat (och godis :p ) och kollade på harry potter och fenixordern. Harry Potter filmerna är så mysiga, välgjorda också liksom.

Imorse sov vi lite längre än vi tänkt oss också, men ja man sover ju alltid som skönast när man ska upp så. Jag började inte förrän tolv, olle började tidigare så gick upp ändå. Hälsade på världens bästa farmor tills jag skulle iväg och jobba.

Nu ska jag strax sova, ska ta med mig en bra bok och den nya hm katalogen och läsa lite:)

Imorgon ska husvagnen dras ut, dock är det en hel del saker i vägen. Dvs en massa material till bygget, men det ska väl fixas. Olle, ida och per-erik kommer efter tolv, ska kolla så olles bil kan dra den & så. Ska bli riktigt kul att åka iväg :D

kram!


Kommentarer
Postat av: veronica

Nej, jag vet det är hemskt haha :P

Åh, jag har har också kollat i hm-katalogen och vill ha typ allt ;)

2009-07-23 @ 18:37:13
URL: http://verio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0