borde sova men ska kolla på project runway

Tänkte ta och berätta om min dag!
Bytte ju tillbaka till konsum, så gjorde första dagen idag.
Det kändes kanon, känner verkligen att jag gjorde rätt när jag bytte från åhléns.

Så mellan 08.00-17.00 var jag på konsum, dagen gick fort.
Hälsade på farmor efteråt, så blev prat och sen fika när mamma och pappa kom.

Väl hemma har jag bara tagit det lugnt,
har varit trött!
Så har blivit en riktig "slappiskväll".
Egentligen hade jag tänkt lägga mig tidigt,
men vill kolla på project runway nu vid 10.
Älskar det programmet, fast har missat de två första avsnitten den här säsongen.

Tog ut linserna förut och allt smink är borttaget.
Så nu sitter jag i mina rayban glajjor och pyjamas, mjukisar och tofflor.
Härligt (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0