Filmtips?

Tillbaka till skolbänken idag då!
Hade en dubbeltimma i religion på morgonen, riktigt roligt faktiskt.
Timmarna gick jättefort, hade en jättebra vikarie. 
 Så slutade redan vid halv elva, fast jobbade med projektarbetet i fyra timmar efter.
Gick till olle vid tre, så är här nu. Får se vad vi ska hitta på med ikväll,
olle laddade nyss ner benjamin buttons otroliga liv, så kanske ska börja se på den.

Har ni tips på andra bra filmer?

Skulle vilja se män som hatar kvinnor,
har fått för mig att den ska vara bra.


Kommentarer
Postat av: Olivia

men har du nån favorit grej, och då menar jag t.ex. komedi osv. haha!



Jaja, haft en bra dag annars?

2009-03-02 @ 21:16:48
URL: http://oljivia.blogg.se/
Postat av: stina

Boken är helt otrolig, hela triologin är det.

Ska på den på bio på lördag harjag tänkt mig =P

2009-03-03 @ 18:00:09
URL: http://stinaalmgrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0