Flyttat det mesta till lägenheten

Sådär nu är de mesta sakerna nere i karlstad. Skönt & ha det gjort. Åker ju ner nästa helg också, flyttar nog ner på söndag. Då är på riktigt på riktigt. Så då ska jag ta med kläder och sånt ner.

Vi gjorde ikea på 40 minuter idag, vilket jag tror är rekord. Köpte med saker till lägenheten, byrå/nattduksbord, sån man gör kaffe i (inte kaffebryggare), glas osv. Köpte mig chips för 9 kr också ,vadå fynd haha. Var skitsugen på salt, fast är väl inte så konstigt heller. Får väl erkänna att jag varit lite seg idag, lite illamående och huvuder har varit lite tugnt.

Blev donken efter ikea, big mac ofc. Varför har de tagit bort big tasty? :(
Sen skyndade jag mig in på ginatricot och köpte en rosa korallfärgad topp, skitsöt!
Har kollat ut den sen tidigare!

Pysslade och dolade i lägenheten sen, virran & hennes familj kom med saker efter oss. Mitt och virrans rum blev skitbra, eller det är inte riktigt klart än men. Hela lägenheten blir skitbra, mkt bättre än vad jag trodde :).

Kom inte hem förrän strax innan åtta, somnade i bilen hem. Min hals har börjat göra ont igen, och jag känner mig tung i kroppen. Och är lite frusen. Får hålla tummarna för att jag inte blir förkyld.

Nu ska jag äta kvällsmat och sen försöka lägga mig tidigt. Bilder från igår kommer under veckan.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Fin header. :)

Haft en bra dag annars?

2009-03-01 @ 22:09:54
URL: http://oljivia.blogg.se/
Postat av: Nicolas

skönt med flytt

2009-03-03 @ 15:37:51
URL: http://nicolasg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0