Har inte tid att bli förkyld nu

Åh har har verkligen inte tid med att bli förkyld nu.
Kände av lite i halsen igårkväll fast trodde inte det var ngt.
Men vaknade flera ggr inatt av att jag hade ont i halsen,
inte varit pigg alls idag. Halsen har gjort ont hela dagen och gör fortfarande.
Fryser lite och är seg. Har ju inte tid att bli förkyld nu.
Flyttar på söndag och praktiken börjar på måndag,
och jag vill inte sjukanmäla mig det första jag gör.

Hoppas hoppas det går bra.
Ska lägga mig och vila ett tag,
blir nog en kopp te sen skulle jag tro också.
Och självklart glass, hoppas vi har hemma.
Något mindre roligt är att jag ska städa mitt rum sen.



Kommentarer
Postat av: Olivia

sv: ja, visst är det!? :o



hoppas verkligen inte att du blir sjuk! krya på dig, eller vad man nu ska säga. :p

kram

2009-03-05 @ 22:12:13
URL: http://oljivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0