Oj det märks att det var ett tag sen jag kollade på desperate housewives

Märkte nyss att desperate housewives börjat igen. Har inte kunnat se på länge eftersom jag har haf t träningar på samma tid. Har det nu också, men var hemma idag. Märker verkligen att jag missat mkt, alla har blivit äldre spec barnen. Fast det verkar fortfarande vara samma gamla bra serie (:   

Har firat mamma ikväll. Presenterna blev jättebra :)!
Morfar har varit på besök, olle pluggar på matteprov.
Han har kursprov i matte e imorrn. Fast vi ska nog fortsätta kolla på benjamin buttons otroliga liv sen.

Var hos farmor i eftermiddag förresten också,
bästa farmor. Fikade och pratade en massa!


Vad har ni gjort ikväll ? =)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Det är så bra att desperate har börjat igen! Fast tycärr så missade jag ju såklart avsnittet! :p

Haft en bra dag annars då?

2009-03-03 @ 22:40:31
URL: http://oljivia.blogg.se/
Postat av: Olivia

sv: Ja jag förstår det.. Jo min dag har varit hyfsat bra. ;)

2009-03-03 @ 23:01:44
URL: http://oljivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0