Uppe tidigt

Idag var jag uppe så jag åt frulle strax efter nio. Olle åkte strax efter tio, han hade lite saker att fixa under dagen.
Har också lite att pyssla med, ska till sunne om ett tag med mamma och syrran. Ska kolla på present till pappa som fyller år under veckan, och så ska jag köpa present till olles mamma som fyller år imorgon.
Sen såe ska vi in på lindex, för syrran skulle köpa ngn spray. Hon åker nämligen till london imorgon, LONDON liksom. åh gissa om jag är avundsjuk eller :( nej nej inte jag inte haha. Eller jo ganska så tämle mkt. Fast jag var ju till italien i nian så jag ska  väl inte säga så mkt.


Kollade på ni på let´s dance finalen igår? Vann rätt person?
De gjorde vi, och jag tyckte rätt person vann. Go Magnus, och annika sjöö är ju så jäkla grym också.




Åt riktigt mysmat igår, ciabatta med mozzarella, typ parmaskinka och soltorkade tomater som hade varit i ugnen. Och så sallad och sånt till, skitgott (:

Jo idag ska jag skriva på min rapport om praktiken också, det var ju deadline den 10 april. Så har lite jobb framför mig. Skulle verkligen vilja träna idag också, antingen badhuset eller också tränings dvd:n. Promenad är ju bara att glömma, dumma dumma snö. Är hur mkt snö som helst här, och det bara vräker ner mer :(

NU VILL JAG HA VÅR!


Kram / E.T


Kommentarer
Postat av: Cajsa

snygg blogg, dom var ju lätt bäst utav alla.



Kolla in här www.hallgreen.blogg.se min blogg

2009-05-31 @ 15:25:36
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0