Vet ni vad?

Idag gjorde jag min sista dag på stjerneskolan. Har ju praktik ända fram till sommarlovet, så kommer inte vara där förrän vid studenten typ igen. Känns skitskumt, både kul & sorgligt.
Fast måste erkänna det känns ganska skönt :).
Är bara drygt 3 månader till studenten nu,  planerade lite inför det idag med klassen.
Vad vi ska ha på champagnefrukosten, när vi ska vara där osv. Sen ska vi ju pimpa vagnen till studenten och grilla hos virran dagen innan.

Idag hade vi inga lektioner utan var bara med klassen. Bettan hade köpt massa, godis, chips, dricka & så cheezeballs. Så blev massa fika under förmiddagen. Fixade sista saken med projektarbete också, nu är jag fri.
Gertrud hade bokat biosalongen åt oss nere på media så vi såg på jalla jalla efter lunchen.
Plockade ur mitt skåp och sen gick jag och olle hem strax innan ett.


Vi ska låna mammas bil sen & åka hem. Fast först ska vi handla lite. Blir en myskväll (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0