Godnatt på er!! =)

Nu ska jag snart sussa. Ska upp väldigt tidigt imorgon, har körlektion så ska åka med bussen vid halv åtta. Har en skvallerblaska här vid sängen så får se om jag läser lite innan jag somnar. Ska ringa älsklingen också och säga godnatt! Torsby imorgon efter körlektionen, ska till Farmor ett tag och hälsa på, under eftermiddagen ska jag till gymmet en sväng. Så vi hörs imorgon när jag kommer till torsby.

DAGENS BÄSTA:


  • Vinsten med 5-1, och att jag gjorde både mål och assist
  • Pussar från Olle
  • Jag jobbade med matten och det gick riktigt bra



    NATTINATTI

Kommentarer
Postat av: Missie- The One

sV; ;) god morgon ;)

2009-10-05 @ 08:39:20
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0