Trött, tröttare, elli

Gokväll!!

Nu kan jag berätta att det är en trött Elli som bloggar. Ska alldeles strax sussa. Kollade ju på fotbollen förut, dock förlorade ju Sverige med 0-1. Tråkigt nog >< Ellen var här och kikade, blev snacks och mat framför tv:n. Sen under matchen kom även min kusin, morbror och deras vovve hit. Så det var fullt framför tv:n, vi var 7 + en vovve. Alltid kul med besök :) Tror min packning är ganska klar, är lite småsaker som ska fixas imorgon. Ska även packa sportbagen, ska ju spela match innan jag åker. Imorgon kommer det bli dåligt med uppdateringar, för åker härifrån redan vid kvart i elva och kommer inte fram till göteborg förrän närmare nio.

Men vi hörs ju imorgonbitti! GODNATT PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: dannie

Ja, självklart dem!

2009-10-11 @ 01:08:31
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0