Intensiv första dag

Första dagen på intensivkursen idag, och ja den kan man kalla intensiv haha!

Har haft 3 körlektioner idag, och sen pluggat massa teori. Jag är nöjd men trött. För vet ni när jag steg upp imorse? 04.45, så idag var jag uppe med tuppen. Åkte med från torsby när olle skulle till tåget i sunne.
Imorgon blir det körskolan mellan 08.30-19.30 för ska på den där utbildningen om alkohol som man måste gå.
Emma som jag gick i samma klass med mellan 7-9 går också intensivkursen, så det är riktigt kul :)

Och sen fick jag reda på idag att jag ska jobba fredag kväll, och lördag förmiddag. Så är på superhumör, är aldrig fel med lön. Hoppas på mera jobb framöver. Är även väldigt glad över att olle fick lägenheten, för den var jättefräsch.

Nu ska jag äta!

hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0