Söndagkväll igen

Jag gillar inte söndagar, speciellt inte kvällen. Det betyder att olle åker tillbaka till göteborg, fast förhoppningsvis dröjer det inte länge innan jag åker ner. Kanske redan den här veckan :) jag hoppas verkligen det! Jag och pappa ska iväg och övningsköra ikväll, träna på att vända på lämpliga ställen. Sen såg jag att tv tablån för kvällen såg riktigt lovande ut, om jag hinner hem vill säga.


Kvällen igår var riktigt lugn med pizza och bra tv. Mysig lördagskväll helt enkelt!

Någon mer som tycker söndagar känns tråkiga?

Kram

Kommentarer
Postat av: The Hills & The City

SV; kul att du tycker om min blogg=) kollar du på seriena?

2009-09-20 @ 18:30:41
URL: http://hillsandcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0