Ladda batterierna

Denna helgen har jag passat på att ladda batterierna lite. Har varit full rulle den senaste tiden! Förra helgen spenderades i Virrans sommarstuga med tjejerna mitt ute i skogen, lyckades fixa taxi så det blev en tripp till arvika hamnfestival också. Där vi rockade till sven-ingvars & the ark haha.. riktigt lyckat!

Lugn hemmakväll för mig igår, och dagen idag går i samma tecken. Var en tripp till sunne med mamma förut, ska passa på att hjälpa till lite här hemma också. Sen måste jag fixa fossingarna sen, de är inte så fina efter allt promenerande i london.

Ikväll väntar utgång med Louise och Carro!




bjussar på en sommarbild! busig kissemiss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0